בואו להכיר אותי! מירב כהן

בואו להכיר אותי! מירב כהן

 
 
נולדתי לרקוד אך לא לספורט - זה המוטו שלי מאז שאני ילדה !
התברגתי לכל חוג ריקודים אפשרי הייתי בלהקת ג'ז אצל חיליק כהן בצפון ובמרכז למרות היותי ילדה שמנמנה, המורות החמיאו שרקדתי הכי טוב, הכי יפה, הכי חזק והכי חשוב הכי . קלילללל למרות המשקל 🤪 השקעתי בריקוד. לא חדרי כושר או חוגי פיטנס.
לאחר הצבא ,אחרי הפסקה  מריקוד של כמה שנים , חברות החלו לדבר על שיעור בשם זומבה..היה על זה קצת בתקשורת וכמובן  המערכון בארץ נהדרת .. לא ייחסתי לזה חשיבות אבל... אמרתי שאלך לראות מה זה מסקרנות.
 הצצתי לשיעור אחד והספיקו לי כמה שניות . אני זוכרת שצעקתי- ישששש!! סוף סוף ריקוד בחדר כושר !! התמכרתי מיד.
ומשם החלום גדל שלא במתכוון בכלל . הייתי מגיעה לשיעורי זומבה לפחות 5 פעמים בשבוע .
תמיד התפעלו מהאנרגיות והריקוד שלי . המתאמנות היו מבקשות שאעמוד ראשונה (לא הייתי צריכה לשמור מקום עם בקבוק גם אם איחרתי מעט חחח) ,המדריכות תמיד ביקשו שאעלה לבמה פירגנו כל כך וממקום מאוד נקי!
כולן עודדו אותי ללכת לקורס מדריכי זומבה.  ואני אמרתי ..השתגעתן? מה לי ולהדרכה? אני .רק רוצה לרקוד ולהנות ! בעלי היקר שכנע ותמך בי מאוד.. כנראה הבין שיש פוטנציאל.
הגעתי לקורס עם מריו מה שגרם לי להתאהב עוד יותר בזומבה ובאדם עצמו. למדתי ממנו את המקצועיות הנדרשת בתחום אבל לא פחות חשוב – את האנושיות.
סיימתי את קורס המדריכים של זומבה , נפתחה אצלי הדרך והמשכתי בקורסיי זומבה שונים.
בקורס זומבה טונינג (זומבה עם משקולות) היתה לי תפנית. מריו שאל שאלות על השרירים ואיך קוראים להם רוב הבנות ענו במהירות ואני בכלל לא ידעתי איך הארבע ראשי נקרה ומה זה דו ראשי ??
אבל כמו שאמרתי ..מריו האיש בעל האינטלגנציה הרגשית, מייד הרגיש בי  .ניגש אליי ,חיבק ואמר הכל בסדר אל תדאגי.  אפשר ללמוד ביוטיוב , ואם את רוצה את המקצוע הזה בתור תחום לכל החיים  -לכי ללמוד. אחרי שבוע נירשמתי לוינגייט למדתי שנה שלמה ומאז כבר 11 שנים אני מדריכה זומבה ,סטרונג ניישן, זומבה טונינג, עיצוב ועוד ....
תודה לבטו שהמציא את הזומבה תודה למריו שמינף ועודד .אוהבת אתכם !!  אין דומה לבית הזה ❤❤❤❤עוד דבר קטן ... מרגישה כיום כמה הצלחתי במשך השנים לשמח אנשים באשר הם ,וכמה עודדתי נשים לא להתבייש, לקום לרקוד ולא משנה מה להגיע לקדמת הבמה!