ברוכים הבאים לעולם הזומבה!

ברוכים הבאים לעולם הזומבה!

ZES מריו גוטיירז
ZES-ZUMBA EDUCATION SPECIALIST
מריו גוטיירז זומבה
מריו נולד בצ'ילה ועלה לארץ בשנת 2004
במשך כל חייו עוסק בספורט ובריקוד -
בגיל 8 החל להתאמן לבד באומנויות לחימה כשהוא מחקה את הדמויות בטלויזיה.. מהר מאוד הבחינו בכשרון שלו ומריו החל ללמוד בצורה מסודרת והתמחה ב KEMPO KARATE, ובגיל 18 אף זכה במקום הראשון במספר תחרויות עולמיות.
בגיל 18 הצטרף ללהקת המחול והפולקלור הרשמית של צ'ילה BAFOCHI רק בגלל שחיפשו בנים גבוהים. מריו מהר מאוד החליף את החליפה הלבנה והחגורה השחורה בבגדי ריקוד, והחל ללמוד בלט קלאסי, ריקודי פולקלור מרחבי יבשת דרום אמריקה והתמקצע בריקודים לטיניים.

מריו הפך לאחד הרקדנים הראשיים, כאשר הלהקה הופיעה בכל רחבי העולם ואף בישראל – (מריו הופיע בפסטיבל כרמיאל פעמיים !)
לפני 10 שנים מריו הגיע לישראל והחל לעבוד כמורה לריקודים לטיניים ומדריך קיקבוקס ואירובי לטיני.
בשנת 2010 , לאחר ספקות רבים, החליט להצטרף למחזור הראשון של קורס הזומבה שהתקיים בארץ והשאר...הסטוריה.
בשנת 2011 מריו  נבחר להיות  הZES   הרשמי של ישראל – ZUMBA EDUCATION SPECIALIST
כלומר הנציג הרשמי של ישראל בארגון הזומבה הבינלאומי והיחיד שמוסמך להעביר קורסים והשתלמויות בעולם הזומבה בישראל.
מה זה זומבה?
זומבה הוא שיעור אירובי המשלב מקצבים וצעדי ריקוד של מקצבים לטיניים לבניית אימון דינמי, הכולל אלמנטים של אירובי ושל פיטנס, קל לביצוע וכיפי. לכל שיר יש כוריאוגרפיה מיוחדת משלו, הקסם של הזומבה טמון בעובדה שהמתאמנים לא מרגישים שהם עושים ספורט אלא שהם במסע ברחבי יבשת דרום אמריקה !
בשיעור זומבה ממוצע ניתן לשרוף בין 500 ל-800 קלוריות!
אודות זומבה
סיפור ההצלחה ההיסטרי הזה החל עם אלברטו פרז - "בטו", רקדן, מדריך אירובי וכוריאוגרף, יליד העיר קאלי, קולומביה. "בטו" עמד להיכנס לשיעור אירובי וגילה ששכח את קלטות השיעור בבית. האופציה היחידה שעמדה בפניו שלא לאכזב את תלמידיו, היתה לחזור למכוניתו, לאסוף משם את קלטות המוסיקה להם האזין בנסיעותיו ולאלתר באמצעותם את השיעור. הקלטות הללו הכילו כמובן את מוסיקת הלטינו המסורתית עליה גדל- סלסה, קומביה, מרנגה ורגטון.האלתור הזה של הרגע האחרון וההתלהבות שאחזה בתלמידיו, היו האות להולדתה של פעילות גופנית בסגנון חדש של "מסיבת ריקודים",סגנון אירובי- דאנס חדש, שלימים יהפוך לסיפור הצלחה בינלאומי.
חודשים ספורים לאחר מכן, השמועות על הסגנון הסוחף, הגיעו לאוזני הזמרת שאקירה- קלומביאנית אף היא, אשר שכרה את "בטו" לעצב את הכוריאוגרפיה לאלבומה PIES DEZCALOS.
"בטו" ושיעוריו החדשים, הפכו לסלבס בארצם.
נישא על גבי ההצלחה בקולומביה, בטו "עשה עלייה" לארה"ב ונחת כמובן במיאמי- פלורידה, בה מתגורר ריכוז עצום של היספנים. הוא החל ללמד במכוני הכושר בעיר והקהל שמטבע הדברים התחבר למוסיקה במהירות, מילא את שיעוריו עד אפס מקום.
בטו שינה את השם ל"זומבה", שמשמעותו בסלנג קולומביאני היא "לזוז מהר ובכיף", החל להכשיר מדריכים נוספים להעביר את השיעור ותוך זמן קצר ה"זומבה" התפשטה בכל רחבי ארה"ב ומשם המשיכה לשאר העולם.
כיום רוקדים זומבה ביותר מ185 מדינות בעולם, ובכל שבוע יותר מ 14 מליון איש ברחבי העולם רוקדים זומבה!
זומבה נבחרה להיות הענף שהצליח לגרום לאנשים לקיים פעילות ספורטיבית, יותר מכל ענף ספורט אחר בהסטוריה!!
בטו הגיע לביקור בישראל ב017, ולמאסטרקלאס ענק עם 1000 איש רוקדים, שמחים ומזיעים.. הייתם שם? .. אם פספסתם אתם יכולים לקרוא כתבה שהתפרסמה בעיתון מעריב
וכמובן שאי אפשר לפספס וחייבים להשוויץ שוב בסיכום המאסטרקלאס של בטו בישראל, מרץ 2017

זומבה בישראל

הזומבה חיה ובועטת גם בישראל!!!!! קרוב ל1000 מדריכי זומבה מידי שבוע מרקידים אלפי תלמידים , בזום, בפארקים או בחדרי הכושר והסטודיו. הכל מרוכז ומנוהל ע"י מריו גוטיירז, המאסטר של הזומבה והפרזנטור הרשמי של זומבה בישראל.
חלק מהחזון הוא להפוך את מדריכי הזומבה והמתאמנים לקהילה אחת גדולה , תומכת, מפרגנת וקרובה. בשנים האחרונות התארגנו אינספור אירועי זומבה ארציים - כנסים שנתיים, השתתפות בכנסים בחו"ל, אירועי התרמה 

מדריכי הזומבה מהווים הבסיס העיקרי של קהילה זו, והשגרירים הטובים ביותר לעולם זה!

מרכז הזומבה בישראל

 רוצים להכיר אותנו קצר יותר לעומק?