בואו להכיר אותי! שירן אזרן

בואו להכיר אותי! שירן אזרן

אני אתחיל דווקא מהסוף- זומבה זה ה-חיים! 😊 אני שירן, אמא ל-2, מתכננת פיננסית בשעות היום ומדריכת זומבה בלילה. מראשוני מדריכות הזומבה בארץ. מלמדת בתל אביב קבוצות שמלוות אותי כבר 13 שנים!! (הזמן עף כשנהנים 😊)
מאז שאני זוכרת את עצמי אני רוקדת, כילדה ונערה רקדתי בלהקת המחול הרשמית של העיר באר שבע בה גדלתי.
התאהבתי בזומבה כשהייתי בשליחות בארה"ב ב2009 מיד אחרי הצבא, שם זה כבר היה להיט ובארץ עדיין אף אחד לא הכיר... כשחזרתי לארץ מארה"ב עשיתי  ב2010 קורס מדריכים עם הרמן מלו, האיש והאגדה, שהגיע לארץ במיוחד להכשיר מדריכים (עוד לפני שהיה לנו את מריו שלנו),  אחר כך הגיע החיקוי בארץ נהדרת ומאז הכל היסטוריה. אין מישהו או מישהי שלא יודעים מה זה זומבה

כסטודנטית רצתי משיעור באוניברסיטה לשיעור בסטודיו, זה לא תמיד היה פשוט, השיעורים אינטנסיביים ודורשים ממדריכה 200% כדי להרים את הכיתה. אבל אני מצאתי שזומבה בשונה מכל שיעור סטודיו אחר ממלא גם את המדריכה באנרגיות מטורפות, ויום ארוך ומתיש שמסתיים בזומבה תמיד תמיד יגמר בחיוך ענק.
הזומבה מלווה אותי בכל שלב בחיי, עברתי 2 הריונות, קיפצתי עד סוף חודש תשיעי וממש כל הדרך לחדר לידה. גם היום כאמא צעירה הקטנים כבר יודעים היטב מה זה זומבה ומקפצים איתי בסלון כשאני לומדת ריקודים חדשים לשיעור.
פתחתי כמה קבוצות בתל אביב ואיך לא? כולם נתפסו בחיידק!. אפילו הלקוחות שלי (אני מתכננת פיננסית ופנסיונית בשעות הבוקר) עוקבים אחריי באינסטגרם וחלקם אפילו הצטרפו לשיעורי זומבה בקרבת מגוריהם.
החיים משתנים, אנחנו גדלים ומתפתחים, מתאמנים עוזבים וחוזרים, חדרי כושר וסטודיו מתחלפים, אבל דבר אחד נשאר וישאר (טפו חמסה) איתי תמיד- התשוקה לזומבה והאושר האינסופי שאני חווה כשאני רואה בשיעורים את העיניים שלכם.ן נוצצות מאושר ושמחה.
זומבה זה שיעור קסום לגוף ולנפש! אני מרגישה הרבה פעמים שהתפקיד שלי לא פחות חשוב מרופאה או פסיכולוגית. בחלקת האלוהים הקטנה שלנו, בסטודיו, אנחנו שוכחות מהכל, מתמסרות למקצבים הלטיניים הסוחפים, רוקדות, נהנות, מחייכות, יוצרות חברויות, שורפות קלוריות, מחטבות את הגוף, ודואגות לנפש שלנו שזה לא פחות חשוב!
ו... יאללה נתראה בשיעורים 😊